علی جون
رئیس سازمان حج و زیارت:

خدمت رسانی مطلوب به زوار سبب افزایش رضایتمندی آنها می شود

خدمت رسانی مطلوب به زوار سبب افزایش رضایتمندی آنها می شود

به گزارش علی جون، رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اهتمام داشتن در فاکتورهای اخلاقی همانند سعه صدر، اخلاق نیکو و آراستگی برای عوامل اجرائی حج امسال، اظهار داشت: خدمات رسانی مطلوب سبب افزایش رضایتمندی زوار میشود.


به گزارش علی جون به نقل از مهر سید عباس حسینی امروز دوشنبه (۲۵ اردیبهشت ماه) در همایش توجیهی – آموزشی همکاران اعزامی به حج تمتع ۱۴۰۲ که با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و تعدادی از دست اندرکاران حج تمتع امسال برگزار شد، اظهار داشت: از حمایت های رییس جمهوری در برگزاری جلسه شورای عالی حج و پیگیری های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همین طور حمایت های نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت قدردانی می نماییم. وی با اشاره به حج تمتع پیش رو و اقدامات انجام شده اضافه کرد: امیدواریم باتوجه به از سرگیری روابط در میان، شاهد همکاری و همدلی بیشتر همکاران خود در کشور میزبان در حوزه خدمات رسانی به زوار عزیز باشیم. رییس سازمان حج و زیارت اشاره کرد: بحمدالله با تلاش همکاران در عرصه های اسکان، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل و.... مقدمات حج تمتع امسال فراهم شده و آمادگی های حوزه ستادی با تلاش همکاران عزیز در حد بالایی قراردارد. حسینی با اشاره به تصمیم انجام شده در خصوص کاهش عوامل اظهار داشت: این اقدام با اهمیت به ضرورت حضور بیشتر تعداد زوار در حج تمتع امسال صورت گرفت و کاهش حدود ۲۰ درصدی نیروها در عرصه های فرهنگی و اجرائی را شاهدیم. وی ادامه داد: این کاهش عوامل کار انتخاب نیروها را مشکل تر کرد بدین سبب این مساله درکمیته ای که به همین دلیل تشکیل شد صورت گرفت و نیروهای حج تمتع امسال بر طبق چند شاخص انتخاب شدند که امیدواریم با همکاری همه عزیزان حجی مطلوب و در خور شأن حجاج عزیزمان داشته باشیم. رییس سازمان حج و زیارت با اعلان اینکه خدمات رسانی مطلوب موجب افزایش رضایتمندی زوار می شود اظهار داشت: برخورد محترمانه همانند همیشه مورد انتظار ما است بدین سبب با آراستگی، صبر، اخلاق نیکو و سعه صدر با زوار برخورد کند. حسینی بیان کرد: عوامل اجرائی باید به این مهم توجه داشته باشند که باتوجه به کاهش نیروها و تاکید بر خدمت رسانی مطلوب، ساعت کاری در روزهای حج وجود ندارد و عوامل و کارگزاران حج همیشه و در همه لحظات خدمت رسان حجاج عزیز هستند. او در آخر به دریافت خدمات مطلوب از جانب های قرارداد اصرار کرد و اظهار داشت که تمامی دست اندرکاران باید به این مهم برای ارتقا خدمات و افزایش رضایتمندی تاکید داشته باشند.


منبع:

1402/02/27
16:03:34
5.0 / 5
319
تگهای خبر: آموزش , خدمات , رضایتمندی , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳