محصولات فرهنگی در رابطه با جام جهانی بازارپردازی می شوند
به گزارش علی جون، شورای فرهنگ عمومی با همکاری دستگاههای فرهنگی و بخش خصوصی در تلاش است تا رویداد جامزی را جهت بازارپردازی محصولات فرهنگی در رابطه با جام جهانی برنامه ریزی و اجرایی کند.
به گزارش علی جون به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای فرهنگ عمومی کشور؛ شمارش معکوس شروع جام جهانی قطر شروع شده است و دستگاههای مختلف دولتی و خصوصی ایران به جهت نزدیکی موقعیت جغرافیایی قطر به ایران هر یک در تلاش هستند تا بهره برداری مطلوبی از این رویداد داشته باشند.
شورای فرهنگ عمومی هم با همکاری دستگاههای فرهنگی و بخش خصوصی در تلاش است تا رویداد جامزی را جهت بازارپردازی محصولات فرهنگی در رابطه با جام جهانی برنامه ریزی و اجرایی کند.
سید امیر آقایی، دبیر این رویداد در رابطه با اهداف اجرای رویداد جامزی اظهار داشت: رویداد جامزی با هدف ایجاد کردن تمرکز در حوزه محصولات فرهنگی در رابطه با جام جهانی طراحی شده است همینطور برای اجرایی سازی آن مصوبه ای از کمیسیون فرهنگی رسانه ای جام جهانی دریافت شده تا تمرکز بیشتری در عرصه بازارپردازی محصولات فرهنگی در رابطه با جام جهانی ایجاد شود.
مهلت ارسال آثار و محصولات به دبیرخانه جامزی تا پایان آبان ماه سالجاری تمدید شده است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون