گفت وگویی به بهانه بازپخش كیمیای خیال در رادیو صبا
دوری و دوستی میکائیل شهرستانی با رادیو
میکائیل شهرستانی که سال ها در رادیو فعالیت نموده است، درباره علت دوری چند ساله اش از این رسانه اظهار نمود: دو ـ سه سالی است که به برخی دلیلهای با رادیو همکاری ندارم. اگر شرایط مساعدی پیش بیاید و یا دوستانی که با من هم سلیقه اند و روحیه نزدیک تری به من دارند، در کنارم قرار گیرند، می توانم در رادیو باردیگر کار کنم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ۱۰:۱۲:۱۳