علی جون
علی جون

پخش یك مسابقه جدید تلویزیونی

پخش یك مسابقه جدید تلویزیونی

علی جون: مسابقه «کهکشان» با موضوع چالش های انسان در برخورد با رسانه ها و تاریخ ارتباطات بشر تولید شد.


به گزارش علی جون به نقل از ایسنا، در هر قسمت از این مسابقه، گروهی 5 نفره متشکل از اعضای یک خانواده، تاریخ ارتباطات بشر را از گذشته تا به امروز طی می کند و به این بهانه با چالش های انسان در برخورد با رسانه ها در هر یک از کهکشان های ارتباطی شامل کهکشان شفاهی، کهکشان چاپ، کهکشان دیجیتال و کهکشان اینترنت مواجه خواهند شد.
بر اساس این گزارش با به انتها رسیدن مراحل ساخت دکور این مسابقه که در فضایی 2000 متری طراحی شده است، مراحل ثبت نام شرکت کنندگان نیز شروع شده است. به همین دلیل خانواده هایی که آماده به چالش کشیدن خود در برخورد به چالشهای فیزیکی و معمایی این مسابقه هستند باید تمایل خود جهت شرکت در این مسابقه را بوسیله شماره تماس 09108994128 در پیامرسان واتساپ اعلام نمایند تا هماهنگی های بعدی برای حضور آنها در این مسابقه صورت گیرد.
این مسابقه در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تولید شده و مجری طرح آن مرکز نوآوری رسانا است. تهیه کنندگی این مسابقه برعهده کمیل سوهانی بوده و محمدصادق باطنی بعنوان طراح مسابقه و محسن تقوی زنوز مشاور پروژه است. همین طور بهراد رضازاده بعنوان جانشین تهیه و مدیر تولید، فاطمه دلاوری بعنوان سردبیر، مهدی آتش جام و موسسه اصحاب رسانه پویا بعنوان مدیر فنی و طراح اپلیکیشن، محمدرضا درخشان بعنوان کارگردان تلویزیونی، حامد صفایی بعنوان مدیر هنری، شهرام قاسمی بعنوان طراح و مجری دکور، بهراد جوانبخت بعنوان گرافیست، عباس نیک نفس، صالح رضاداد و مهدی امینیان بعنوان گروه طراحی بازی ها در این مسابقه ایفای نقش می کنند.
در ادامه می توانید ویدیوی نخستین تیزر مسابقه «کهکشان» را تماشا کنید.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/webm

1400/05/03
12:37:38
5.0 / 5
722
تگهای خبر: اینترنت , تلویزیون , خانواده , رسانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
علی جون - سرگرمی و طنز