علی جون
علی جون
در رزمایش سرزمین احسان صورت می گیرد؛

شروع خدمت رسانی در مناطق محروم مرزی توسط ستاد اجرائی فرمان امام

شروع خدمت رسانی در مناطق محروم مرزی توسط ستاد اجرائی فرمان امام

رزمایش سرزمین احسان با حمایت ستاد اجرائی فرمان امام و مشارکت نیروی زمینی سپاه و با هدف شناسایی و تامین نیازهای مناطق مرزی کشور شروع شد.



به گزارش علی جون به نقل از مهر، محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان با بیان این خبر اضافه کرد: این رزمایش در روستاها و مناطق کم برخوردار مرزی سه استان کردستان، کرمانشاه و هرمزگان اجرا می شود و طی آن خدماتی همچون آبرسانی، اهدای بسته های معیشتی، خدمات درمانی و پزشکی و توزیع وسایل گرمایشی به مردم ارائه می شود.
جهانی درباب مناطق مرزی شناسایی شده اظهار داشت: تا کنون ۱۲ منطقه مرزی و بیش از ۱ میلیون خانواده در استانهای کرمانشاه، کردستان و هرمزگان شناسایی شده اند که هدف اقدامات حمایتی این رزمایش قرار می گیرند.

وی ادامه داد: باتوجه به شرایط مختلف و نیازهای متفاوت مردم در این مناطق با شناسایی نیازهای هر منطقه اقدامات حمایتی همچون تامین آب آشامیدنی، اقدامات درمانی و معیشتی با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران صورت گرفته و می گیرد.
.
معاون بنیاد احسان افزود: در نخستین گام، با اختصاص اعتبار ۱ میلیارد تومان، ۲ هزار بسته بهداشتی، ۷ هزار بسته تحصیلی، ۲ هزار بسته معیشتی، ۵۰۰ منبع آب و ۳۰۰ کیسه آرد در مناطق مرزی استان هرمزگان توزیع شد.
وی اشاره کرد: تا آخر سال این رزمایش در دو استان کرمانشاه و کردستان نیز اجرا خواهد شد.

1400/09/28
20:41:41
5.0 / 5
523
تگهای خبر: خانواده , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
علی جون - سرگرمی و طنز