علی جون
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی:

بیمه زنان خانه دار حدود 2 برابر رشد داشته است

بیمه زنان خانه دار حدود 2 برابر رشد داشته است

به گزارش علی جون معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: طرح های بزرگ و تاثیرگذاری در یک سال قبل در سازمان تأمین اجتماعی پیاده سازی شد.


به گزارش علی جون به نقل از مهر، مهرداد قریب، در اولین جلسه هم اندیشی مدیران بیمه ای که با تمرکز راهبردی بر مبحث «بررسی راهکارهای توسعه بیمه ای و پوشش بیمه اجتماعی همگانی» برگزار شد، با قدردانی از تلاش ها و زحمات همکاران در سرتاسر کشور، عنوان کرد: طرح های بزرگ و تأثیرگذاری در یک سال قبل در این سازمان پیاده سازی شد. برنامه های تحولی دیگری هم برای سالجاری و سال آینده در دستور کار است. وی ادامه داد: تاکید بر تحول صرفا برای خلق منابع بیشتر نیست بلکه هدف اصلی تأمین اجتماعی عرضه باکیفیت خدمات است. در ایجاد تحول، همزمان خلق منابع جدید، مدیریت مصارف و رضایتمندی ذی نفعان را پیگیری می نماییم. قریب، افزایش منابع، بهینه سازی مصارف و ارتقای کارآمدی و روان سازی فعالیت ها را از راهبردهای کلان معاونت بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: در همه این حوزه ها باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم. در روان سازی امور تاکید ما بر هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فعالیت ها است که در نتیجه آن افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها را شاهد خواهیم بود. وی ضمن اشاره به اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی عنوان کرد: از سالهای گذشته بیمه برای زنان خانه دار، دانشجویان، کارفرمایان و…، در دستور کار بوده اما به نظر می آید فعالیت ها در این حوزه باید بیشتر شود. در یکی دو ماه گذشته با اطلاع رسانی بیشتر و توسعه آی تی بیمه زنان خانه دار نزدیک ۲ برابر رشد داشته است. معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: کمیته راهبری گسترش پوشش بیمه ای در سازمان تأمین اجتماعی با مشارکت واحدهای مختلف تشکیل شده و در این کمیته دستورالعملی تهیه و بزودی به تمامی استان ها ابلاغ می شود.


منبع:

1400/10/01
11:41:53
5.0 / 5
636
تگهای خبر: برنامه , خانواده , خدمات , رضایتمندی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱