علی جون
علی جون

اختلال در پخش برنامه های یلدا و تاکید بر یک لزوم

اختلال در پخش برنامه های یلدا و تاکید بر یک لزوم

علی جون: پخش همزمان اغلب ویژه برنامه های یلدای صداوسیما به صورت زنده و تولید بعضی از آنها در فضایی خارج از استودیوهای جام جم، اختلال در روند پخش بعضی از این برنامه ها را باعث شد. مشکلی که ضرورت توجه بیشتر رسانه بر تقویت زیرساخت های فنی خصوصا در دوره تحول صداوسیما را ضروری تر از قبل برای مدیران ارشد صداوسیما نمایان می کند.


به گزارش علی جون به نقل از ایسنا، تولید گزارش های مردمی از سطح شهر و همینطور پخش برنامه های زنده ای با محتوای فرهنگی و ورزشی که شامگاه سه شنبه ـ ۳۰ آذرماه ـ در خارج از استودیوهای صداوسیما تعدادشان به عدد پنج می رسید، سبب شد که رساندن جریان بعضی از این برنامه ها خصوصا در حوزه رادیو با مشکلاتی همراه شود و شنونده و سازنده را در توالی تولید و دنبال کردن محتوای برنامه زنده، گاه برای دقایق طولانی با مشکل مواجه کند.
واحدهای سیار سازمان صداوسیما در حالی همچنان در رساندن صدای برنامه های رسانه ملی در مناسبتی از پیش تعیین شده آن طور که باید و شاید توانمند به نظر نمی رسند که بر مبنای آنچه در طرح تحول صداوسیما پیشبینی شده و پیمان جبلی هم در رزمایش پدافند غیرعامل بر آن تاکید کرده است، این رسانه باید «زیرساخت های فنی مورد نیاز را متناسب با شرایط روز توسعه دهد».
رئیس صداوسیما گفته است: «ما همواره باید در زیرساخت نیازهای خویش را به روز نماییم و از طرفی دیگر امیدواریم هیچ وقت احتیاج به این سامانه های پشتیبان نداشته باشیم، اما با عنایت به جایگاه رسانه ملی که در خط مقدم بزرگ مقابله با هجمه های سایبری، فرهنگی، امنیتی و سیاسی دشمنان است همواره نیازمند توجه به زیرساخت های فنی و سایبری هستیم.»
جبلی در مراسم معارفه خود هم با تاکید بر این که رسانه ملی در دوره جدید محکوم به تحول است، اظهار کرده بود، «تحول هم ثبات می خواهد و هم تغییر؛ هر کدام در جای خود ضروری می باشد. ده ها شبکه استانی، سراسری و برون مرزی رادیویی و تلویزیونی با هم افزایی صدها و بلکه هزاران بستر در فضای مجازی، نوین و هم زیرساخت ها در اختیار ما هستند که حضور هدفمند، حداکثری و فراگیر در حوزه تولید و نشر محتوا را فراهم می آورد.»




منبع:

1400/10/02
10:53:04
5.0 / 5
567
تگهای خبر: برنامه , تلویزیون , رادیو , رسانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
علی جون - سرگرمی و طنز