علی جون
علی جون
با حضور قائم مقام كمیته امداد انجام شد؛

اهدای 443 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان هرمزگان

اهدای 443 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان هرمزگان

علی جون: با حضور قائم مقام کمیته امداد 443 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان هرمزگان اهدا شد.


به گزارش علی جون به نقل از مهر، مراسم اهدای ۴۴۳ سری جهیزیه به زوج های تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان با حضور مصطفی خاکسار، قائم مقام کمیته امداد، در شهرستان میناب انجام شد.
قائم مقام کمیته امداد در این مراسم با اعلان اینکه کمیته امداد توانمندسازی مددجویان را یک جهاد مقدس می داند، اظهار داشت: نگاه ویژه کمیته امداد، ارائه خدماتی است که به ایجاد شغل، مسکن و ازدواج و زندگی شرافتمندانه برای خانواده های نیازمند منجر شود.
خاکسار با تقدیر از همکاری خیران با کمیته امداد در تامین جهیزیه نوعروسان، اضافه کرد: از شروع سال جاری ۳۲ هزار فقره جهیزیه برای زوج های جوان تامین شده است و می خواهیم تا اختتام امسال به تعداد ۵۰ هزار فقره جهیزیه برسیم.
وی اشتغال را با اهمیت ترین عامل توانمندسازی مددجویان عنوان نمود و اظهار داشت: از شروع سال جاری تا به امروز تعداد ۲۳۰ هزار شغل به وجود آمده است و با همکاری دولت در سال آینده راه اندازی ۵۰۰ هزار شغل را در دستور کار داریم.
قائم مقام به موضوع طرح جهش مسکن در دولت اشاره نمود و افزود: در زمینه ایجاد مسکن مسئولیت راه اندازی سالانه ۹۰ هزار مسکن برای نیازمندان را به عهده گرفته ایم.


منبع:

1400/11/23
12:32:53
5.0 / 5
524
تگهای خبر: خانواده , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
علی جون - سرگرمی و طنز