علی جون
موسوی اعلام كرد؛

اصلاح روند بوروکراسی اداری در تأمین اجتماعی

اصلاح روند بوروکراسی اداری در تأمین اجتماعی

به گزارش علی جون مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اصلاح روند بوروکراسی اداری در این سازمان اطلاع داد و اظهار داشت: دغدغه اصلی ما در سازمان پاسخگویی به مطالبات مردم و ایفای تعهدات در برابر جامعه زیر پوشش است.


به گزارش علی جون به نقل از مهر، میرهاشم موسوی در وبینار بررسی مسائل بیمه ای که با حضور مدیران کل تأمین اجتماعی سراسر کشور برگزار شد؛ اظهار نمود: افزایش پوشش بیمه ای و اجرای طرح بیمه خانواده ایرانی و بیمه دانشجویان همچون طرح های مهم سازمان تأمین اجتماعی است و انتظار داریم که در سال آینده تعداد قابل توجهی از افراد حائز شرایط در چارچوب این طرح ها زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرند. موسوی اظهار داشت: اساسا مدیران سطوح مختلف سازمان تأمین اجتماعی نسبت به شرایط سازمان دغدغه دارند و در کنار کوشش برای ایفای تعهدات و امور جاری سازمان، نسبت به آینده این سازمان هم با توجه و حساسیت ویژه مسائل را پیگیری می کنند. برای توسعه خدمات و ایفای تعهدات در برابر جامعه زیر پوشش سازمان اقدامات متنوعی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم برنامه های تحولی از سال آینده به نتایج مورد نظر برسند. برنامه های تحولی باید دقیق، دارای زمان بندی مناسب و شاخصهای قابل ارزیابی باشد تا بتوانیم برنامه ها را در راه صحیح اجرا نماییم. در این راه تعامل مستقیم با استان ها و ارزیابی مشکلات و پیشنهادها بسیار اهمیت دارد. وی ادامه داد: بیشتر از ۵۰ درصد از جامعه از خدمات سازمان تأمین اجتماعی استفاده می نمایند و دغدغه اصلی ما در پاسخگویی به مطالبات مردم و ایفای تعهدات در برابر جامعه زیر پوشش در شرایط سخت جنگ اقتصادی می باشد. باید نتیجه اقدامات تحولی و تلاش مجموعه مدیران و همکاران در نقطه تماس با اقشار مختلف جامعه و در زمان دریافت خدمات توسط مردم مشاهده شود و رضایتمندی مردم از خدمات تأمین اجتماعی افزایش یابد. بروکراسی اداری در بسیاری موارد توانایی ایجاد رضایتمندی را ندارد و حتی در راه خدمت رسانی هم نارضایتی تولید می کند که این وضعیت باید در راه اصلاح قرار گیرد. موسوی در انتها ضمن اشاره به لزوم توسعه خدمات الکترونیکی اظهار داشت: الکترونیکی شدن خدمات پیش نیاز و مقدمه رسیدن به تأمین اجتماعی هوشمند است. هوشمندسازی راهبرد مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی است و باید اقدامات لازم و تغییرات تشکیلاتی مورد نیاز را برای تحقق تأمین اجتماعی هوشمند با جدیت دنبال نماییم تا تسهیل گیری خدمات بعنوان یکی هدف مهم سازمانی محقق شود. در این نشست که با هدف تقویت ارتباط مستقیم ستاد مرکزی با ادارات کل استانی برگزار شد؛ برخی از مدیران ستادی و استانی سازمان تأمین اجتماعی با طرح نظرات و مشکلات خود در حوزه بیمه ای، به بیان دیدگاه ها و طرح پیشنهادهایی برای ارتقا وضعیت سازمان پرداختند.


منبع:

1400/12/01
23:20:53
5.0 / 5
528
تگهای خبر: برنامه , خانواده , خدمات , رضایتمندی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳