علی جون
علی جون
پس از ۳ سال دوری و بازگشت به تلویزیون

مهوش وقاری: سریال ها مخاطب قبل را ندارند

مهوش وقاری: سریال ها مخاطب قبل را ندارند

به گزارش علی جون مهوش وقاری، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که سال ها به علت بیماری همسرش ـ زنده یاد محسن قاضی مرادی ـ به اختیار خودش در عرصه تصویر فعالیتی نداشت، حالا در دو سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است.


وقاری که سال ها از تلویزیون دور بود، معتقد است: سریال های تلویزیون دیگر مثل گذشته مخاطب ندارند و این اتفاق خوبی نیست؛ بهتر است مدیران کمی بجنبند و بیدار شوند.
این هنرمند در گفت و گویی با ایسنا درباره غیبت سه ساله اش در عرصه سینما و تلویزیون، اظهار داشت: بله؛ درست است، من مدت ها بود به خاطر بیماری همسرم کاری قبول نمی کردم ولی اتفاقاً اخیراً برای یک سریال به کارگردانی آقای محمود معظمی دعوت به کار شدم و دو ماه پیش بود که کارم را در آنجا تمام کردم. این مجموعه با عنوان «مارماهی» برای تلویزیون ساخته شده اما امکان دارد نامش تغییر کند. همینطور در یک سریال دیگر با نام «جناب عالی» به کارگردانی آقای عادل تبریزی با مبحث طنز بازی داشتم که در آنجا هم کارم تمام شده و اتفاقاً هر دو کار به صورت همزمان باهم صورت گرفت.
او درباره همکاری اش در دو سریال تلویزیونی و این که چه احساسی داشت پس از چند سال دوری از بازیگری مقابل دوربین رفت؟ چنین پاسخ داد: در ارتباط با سریال «مارماهی» که قبلا با آقای معظمی کار کرده بودم و سابقه همکاری با ایشان را داشتم. در این مجموعه نقشم خیلی طولانی نبود؛ چون هم از لحاظ روحی خیلی آمادگی کارهای طولانی را نداشتم و همین این که در کارهای آقای معظمی همیشه سنین جوان تر هستند که بیشتر آنها مقابل دوربین قرار می گیرند اما در کل از کارم راضی بودم و خوب بود.
وقاری افزود: در کل ابتدای کار خیلی دلهره داشتم و احساس می کردم اصلا اعتماد به نفس ندارم، منتها خدا را شکر وقتی مقابل دوربین رفتم با یک گروه واقعاً خوب مواجه شدم. گروه آقای عادل تبریزی (کارگردان جناب عالی) به قدری خوب بودند که اصلاً روحیه من تغییر نمود. در این مجموعه (جناب عالی) همه گروه انگار از یک خانواده بودند و خدا را شکر توانستم از پس ایفای نقشم بربیایم. امیدوارم که خراب نکرده باشم چون من پس از سریال «دیوار به دیوار ۲» (سریالی به کارگردانی سامان مقدم که در نوروز ۱۳۹۷ از شبکه سه سیما پخش شد) دیگر کار نکردم.
وقاری «جناب عالی» را یک سریال خاص در حوزه طنز معرفی نمود و اظهار داشت: این مجموعه یکی از گزینه های پخش نوروزی سال جاری است اما هنوز به قطعیت نرسیده است. یک طنز سیاسی اجتماعی و انتقادی که همه چیز را با هم دارد. پشت صحنه گروه آن قدر خوب بودند که فکر می کنم تاثیرش مقابل دوربین هم آمد و در نهایت کار خوبی عرضه خواهد شد. «جناب عالی» همچون کارهایی است که بازیگران در آن مجبور نبودند مثل بعضی کارها همدیگر را تحمل کنند، بلکه با هم دوست بودند و با این که همه با هم رقیب بودند اما به هم تقلب هم می رساندند.
نمایی از سریال جناب عالی

1400/12/14
22:21:56
5.0 / 5
529
تگهای خبر: تلویزیون , خانواده , سریال , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
علی جون - سرگرمی و طنز