علی جون

بیانیه رسمی تلوبیون درباره اجرای طرح عیدانه اینترنت مجانی

بیانیه رسمی تلوبیون درباره اجرای طرح عیدانه اینترنت مجانی

به گزارش علی جون تلوبیون در اطلاعیه ای رسمی درباره اجرای طرح عیدانه اینترنت مجانی ضمن عذرخواهی از بابت تاخیر در اجرای این طرح اعلام نمود که اینترنت تلوبیون در تمام اپراتورها مجانی شد.



به گزارش علی جون به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی تلوبیون، پیرو هماهنگی های انجام شده با وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، همزمان با اجرای طرح عیدانه وزیر ارتباطات (رایگان سازی اینترنت مصرفی برای بسترهای ارتباطی و پیام رسان های داخلی) مقرر شد عیدانه تلوبیون (اینترنت مجانی برای کاربران سایت و اپلیکیشن تلوبیون از نیمه شعبان ۲۷ اسفند تا آخر تعطیلات نوروزی ۱۳ فروردین) اجرا شود.

این طرح از راه یک نامه رسمی و آنی به شماره ۱۰۰/۸۲۹۳۷ به تاریخ ۲۶ اسفند از جانب سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات به تمام دارندگان پروانه اپراتوری اینترنت ثابت و همراه اعلام گردید.

در پی این مکاتبات، تلوبیون به صورت رسمی همزمان با بیان آی پی ها و اطلاعات فنی لازم به وزارت ارتباطات، به شکل رسمی و سراسری همچون از راه اخبار صداوسیما خبر عیدانه خویش را به کاربران اعلام نمود.

تلوبیون از ۲۷ اسفند به منظور احقاق حق کاربران، پیگیر مجانی سازی اینترنت مصرفی سایت و اپلیکیشن در تمام اپراتورها بود. با پیگیری های انجام شده، بخش اعظم عرضه دهندگان اینترنت ثابت به همراه رایتل قبل از شروع سال نو و شرکت ایرانسل از روز اول فروردین نسبت به مجانی سازی اینترنت کاربران تلوبیون اقدام نمودند. همراه اول هم از صبح دومین روز سال نو نسبت به فعالسازی این طرح اقدام نمود.

بر اساس پیام ها و گزارش های دریافتی از اپراتورها، فرصت کم برای اعمال اینترنت مجانی روی آی پی های اعلام شده (از روز ارسال نامه رسمی سازمان تنظیم مقررات تا روز نیمه شعبان) و همینطور عدم آمادگی شبکه اینترنت کشور برای افزایش ناگهانی حجم مصرف اینترنت روی پلت فرم تلوبیون (با توجه به حجم بالای کاربران سایت و اپلیکیشن) مهم ترین علل برای تاخیر در اجرای این طرح در ایام گذشته بوده است.

از روز اعلام خبر، تلوبیون پیام های بسیار زیادی از جانب کاربران در خصوص کم شدن از حجم بسته اینترنت هنگام استفاده از سایت یا اپلیکیشن دریافت کرده است. به دلیل تاخیر در اجرای طرح عیدانه در اپراتورهای اینترنت کشور، صمیمانه از تمام کاربران پوزش می طلبیم.

مدیران تلوبیون در این زمان به دور از جنجال های رسانه ای، به صورت شبانه روزی از راه وزارت محترم ارتباطات و مدیران اپراتورها پیگیر اجرای هرچه زودتر این طرح بودند تا طرح عیدانه برای تمام مردم ایران هر چه سریع تر فعال شده و مردم در این روزهای خاص از سرویسهای داخلی همچون تلوبیون بتوانند به شکل بهتری استفاده کنند.

با توجه به اعلام رسمی سازمان تنظیم مقررات به اپراتورها، پیگیری از اپراتورها برای جبران خسارات وارده به مردم بر اثر تاخیر در اجرای طرح هم انجام شده است. مسئولان مربوطه هم روی جبران ضرر کاربران در روزهایی که طرح عیدانه اجرا نشده است، تاکید دارند. تلوبیون جبران خسارت وارده به کاربران را از اپراتورها پیگیری خواهد نمود.

لازم به ذکر است در صورت استفاده از تلوبیون با وی پی ان (فیلترشکن) و یا استفاده در خارج از کشور، نه تنها اینترنت تلوبیون مجانی نمی گردد، بلکه به صورت تمام بها محاسبه می گردد. کاربران لازم است جهت استفاده از این عیدانه، حتما با آی پی ایران و از راه یکی از اپراتورهای رسمی اینترنت ثابت و همراه کشور وارد تلوبیون شوند.

در آخر از تمام کاربران سایت یا اپلیکیشن تلوبیون درخواست می شود در صورتیکه هنوز طرح عیدانه اینترنت مجانی روی آی پی شان فعال نشده است، از راه پشتیبانی تلوبیون (پیامگیر صوتی و ایمیل که در سایت و اپلیکیشن معرفی شده است) و یا شبکه های اجتماعی به اطلاع برسانند تا پیگیری ها برای فعالسازی کامل طرح صورت گیرد.




1401/01/03
14:17:14
5.0 / 5
279
تگهای خبر: اثر , اینترنت , رادیو , رسانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳