علی جون
علی جون

اولین سالگرد درگذشت آزاده نامداری به روایت عکس ها

اولین سالگرد درگذشت آزاده نامداری به روایت عکس ها

علی جون: مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد درگذشت آزاده نامداری با حضور تعدادی از هنرمندان و مجریان تلویزیون در موزه سینما برگزار شد.


به گزارش علی جون به نقل از ایسنا، مراسم یادبود و بزرگداشت زنده یاد آزاده نامداری مجری و تهیه کننده سیما و بازیگر سینما پنجشنبه ـ ۱۸ فروردین ماه ـ در موزه سینما انجام شد.
نامداری ششم فروردین ماه ۱۴۰۰ درگذشت اما این مراسم با چند روز تاخیر به سبب آنچه ایام تعطیلات عنوان شد، در موزه سینما انجام شد و در جریان آن چهره های فرهنگی هنری چون علیرضا قربانی، رضا رشیدپور، نیما کرمی، حسین رفیعی، کوروش سلیمانی و منصور ضابطیان حضور داشتند و برخی به ایراد سخنرانی پرداختند.
در ادامه تصاویری از این مراسم را که در اینستاگرام موزه سینما انتشار یافته است، مشاهده می کنید.









آزاده نامداری متولد سال ۶۳ و از مجریان شناخته شده تلویزیون بود. او با اجرای آیتم «تازه ها» در برنامه سیمای خانواده خودرا به عرصه اجرا شناساند و طی چند سال فعالیت، به سرعت به چهره ای شناس در عرصه اجرا بدل شد. «خانمی که شما باشی» همچون برنامه هایی بود که در چند فصل توسط وی در تلویزیون اجرا شد. نامداری در سن ۳۷ سالگی به سبب مسمومیت ناشی از مصرف قرص به شکل ناگهانی در منزلش درگذشت و در سالهای انتهایی عمرش از صداوسیما کنار گذاشته شده بود.




منبع:

1401/01/20
12:48:19
5.0 / 5
459
تگهای خبر: برنامه , تلویزیون , تهیه كننده , خانواده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
علی جون - سرگرمی و طنز