علی جون
علی جون

مجموعه رمان های رودخانه های لندن سریال می شود

مجموعه رمان های رودخانه های لندن سریال می شود

علی جون: یک سریال تلویزیونی با اقتباس از مجموعه رمان های فانتزی و پرفروش «رودخانه های لندن » نوشته «بن آرونویتچ» ساخته خواهد شد.


به گزارش علی جون به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، هر ۹ جلد از مجموعه کتاب های «رودخانه های لندن» که توسط «بن آرنویتچ» نوشته شده اند، به یک سریال تلویزیونی تبدیل خواهند شد.
مجموعه کتاب های فانتزی «رودخانه های لندن» روایت های حول محور کاراگاهی به نام «پیتر گرنت» را روایت می کند. درجلد نخست این مجموعه رمان ها، «گرنت» که اخیرا فعالیتش را بعنوان یک مامور پلیس شروع کرده است با یک روح مواجه می شود و بعد از آن بوسیله ی یک بازرس و جادوگر به نام «توماس نایتینگل» در «فولی»، واحد پلیسی فعال در حوزه جرائم ماورالطبیعی، استخدام می شود.
این مجموعه آثار برای مدت ها در لیست کتاب های پرفروش قرار داشته اند. دو جلد اخیر این مجموعه، یعنی «در میان سلاح های ما» که در سال ۲۰۲۲ منتشر گردید و کتاب «ارزش‍های نادرست» که در سال ۲۰۲۰ منتشرشده است، به صورت مستقیم به رتبه نخست پرفروش های «ساندی تایمز» راه یافتند. اولین کتاب از این مجموعه در سال ۲۰۱۱ با عنوان «رودخانه های لندن» منتشر گردید.
این سریال تلویزیونی با همکاری تلویزیون «پیور فیکشن»، «سی سا فیلمز» و شرکت تولیدی «آرنویتچ» ساخته خواهد شد و «آرنویتچ» هم بعنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت.
البته این اولین کوشش برای ساخت سریال با اقتباس از این مجموعه رمان ها نیست، چونکه شرکت «استولن پیکچرز» در سال ۲۰۱۹ اعلام نمود می خواهد یک سریال تلویزیونی تولید نماید.



1401/04/17
20:14:17
5.0 / 5
482
تگهای خبر: تلویزیون , تهیه كننده , سریال , فعالیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
علی جون - سرگرمی و طنز