علی جون
علی جون

بررسی خشم رسانه ای شده با نگاه به تجربه ایران، عراق و افغانستان

بررسی خشم رسانه ای شده با نگاه به تجربه ایران، عراق و افغانستان

علی جون: به گزارش علی جون، نشست تخصصی «خشم رسانه ای شده: رسانه ها و برساخت خشم در ایران، عراق و افغانستان» ساعت ۱۰ تا ۱۲ سه شنبه ۱۰ آبان ماه در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برگزار می گردد.


به گزارش علی جون به نقل از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، در نشست «خشم رسانه ای شده: رسانه ها و برساخت خشم در ایران، عراق و افغانستان»، کارشناسان و صاحب نظرانی چون حسن الربیعی (رئیس مرکز مطالعات تاج الحضاره)، امان الله فصیحی (استاد پیشین دانشگاه کابل) و امیدعلی مسعودی (استاد دانشگاه سوره) به بررسی و واکاوی مبحث خواهند پرداخت.
در این جلسه که به مبحث خشم رسانه ای شده و چگونگی برساخت این احساس انسانی توسط رسانه ها پرداخته خواهد شد، تجربیات گوناگونی از سه کشور ایران، عراق و افغانستان در رویارویی با پدیده های اعتراضی و چگونگی بازنمایی آنها در رسانه های رسمی و شبکه های اجتماعی عرضه خواهد شد.
خشم رسانه ای شده مفهومی است که طی سالهای اخیر به ادبیات رسانه اضافه شده و با تکیه بر مفهوم احساسات بر کنشی جمعی و سیاسی دلالت دارد. در این نوع کنش، رخدادی زمینه ساز شکل گیری اعتراضات می شود و در مقاطعی از زمان به شکل توده ای در پلت فرم های شبکه های اجتماعی راه می یابد و به صورت تحولی پیش می رود.
دانشجویان، پژوهش گران و علاقه مندان به شرکت در این رویداد علمی - رسانه ای می توانند سه شنبه ۱۰ آبان ماه از ساعت ۱۰-۱۲ در محل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم (هرات)، پلاک ۱۱ حضور به هم رسانند.




منبع:

1401/08/10
12:36:57
5.0 / 5
414
تگهای خبر: برنامه , رسانه , شبكه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
علی جون - سرگرمی و طنز