علی جون

پاسخگویی وزارت کار به ۸۰ درصد درخواست های مردمی

پاسخگویی وزارت کار به ۸۰ درصد درخواست های مردمی

علی جون: مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پاسخگویی بیش از 80 درصدی وزارت کار به درخواست های مردمی آگاهی داد.


به گزارش علی جون به نقل از مهر، مهری طالبی دارستانی، در گفتگو با تهران ۲۰، اظهار داشت: ۵۰ هزار درخواست و شکایت مردمی ناظر بر شرح وظایف وزارت کار از شروع دولت سیزدهم تا حالا به ثبت رسیده است. وی با تشریح عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفرهای استانی دولت سیزدهم اظهار داشت: با حمایت ها و راهبری مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سفرهای استانی طرحی تحولی انجام شده است که بر این اساس به نتایج مطلوبی در رفع مشکلات مردم دست یافته ایم. دارستانی، بالا بودن میزان درخواست های در رابطه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به سبب ارتباط بالای شئون معیشتی مردم با شرح وظایف گسترده این وزارتخانه دانست و اضافه کرد: در جریان سفرهای استانی رییس جمهور از شروع دولت سیزدهم، ۲۲۰ نشست با هدف رفع مشکلات تعاونی ها و مشکلات روابط کاری مردم در سراسر کشور برگزار شده است. وی با اعلان اینکه اغلب سفرهای استانی با حضور ۳ نفر از معاونین این وزارتخانه اجرا می شود، اشاره کرد: یک هزار درخواست اشتغال با معرفی به کاریابی ها در طول سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری در ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منجر به معرفی به کار و ایجاد اشتغال شده است. حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز در این برنامه از حضور و پاسخگویی تلفنی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست های مردمی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تشکر و تقدیر کرد.


منبع:

1401/10/14
14:27:01
5.0 / 5
228
تگهای خبر: برنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴