علی جون
علی جون
خاطرات بازیگران از سریالی نوجوانی امام(ره)

حسین محجوب به باشگاه بدنسازی رفت و صدای محمود پاک نیت ناگهان قطع شد!

حسین محجوب به باشگاه بدنسازی رفت و صدای محمود پاک نیت ناگهان قطع شد!

به گزارش علی جون، سریال «صنوبر» که به مقطع نوجوانی و زندگی امام(ره) در فاصله ۱۳ تا ۱۶ سالگی پرداخته بود، برای خیلی از مخاطبان جذابیت داشت؛ از این منظر که بینندگان با سنی متفاوت از بنبانگذار انقلاب اسلامی ارتباط برقرار کردند. ساخت این سریال با دشواری هایی هم مواجه بود و به قول کارگردانش برای تولید آن متحمل رنج های بسیاری شدند. حسین محجوب هم یکی از بازیگران اصلی این سریال گفته بود که حدود هشت ماه به کلاس بدنسازی رفت تا از نظر فیزیکی با نقش تناسب پیدا کند.


به گزارش علی جون به نقل از ایسنا، سریال «صنوبر» با مشارکت دفتر طرح و برنامه شبکه یک سیما و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) در سال ۸۱ ساخته شد. مجتبی راعی ـ کارگردان ـ که چندی پیش سریال «آتش و باد» را از او شاهد بودیم، در این مجموعه سراغ ساخت اثری سینمایی ـ تلویزیونی در رابطه با امام خمینی(ره) رفت. این پروژه با نام «صنوبر» مقابل دوربین رفت و بعدها با نام «سال سخت در خمین» در جشنواره فیلم فجر سال ۸۱ نمایش داده شد و سپس در چارچوب سریالی شش قسمتی از تلویزیون پخش گردید.
مهدی همایونفر، تهیه کنندگی صنوبر را عهده دار بود؛ او بعدها تهیه کارهایی چون هیام و اتوبوس شب با مبحث دفاع مقدس را هم عهده دار شد.


تصویری از کودکی امام (ره) در کنار مادرش در سریال «صنوبر»

1402/03/15
18:56:32
5.0 / 5
335
تگهای خبر: اثر , بازی , برنامه , تلویزیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
علی جون - سرگرمی و طنز