علی جون
علی جون
وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی:

درمانگاه های تامین اجتماعی در گیلان تقویت می شوند

درمانگاه های تامین اجتماعی در گیلان تقویت می شوند

به گزارش علی جون، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که درمانگاه های تأمین اجتماعی فرصت خوبی برای خدمات رسانی هستند، اظهار داشت: تقویت و توسعه درمانگاه های تأمین در دستور کار قرار دارد.



به گزارش علی جون به نقل از مهر، صولت مرتضوی امروز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان های فومن و شفت اظهار داشت: همراهی و هماهنگی مجمع نمایندگان گیلان در پیشبرد اهداف و حل مشکلات استان کمک می نماید.
وی با اشاره به درمانگاه های تامین اجتماعی فرصت خوبی برای خدمات رسانی هستند، اضافه کرد: تقویت و توسعه درمانگاه های تامین در دستور کار قرار دارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وسعت خدمات رسانی در این وزارتخانه افزود: ساماندهی ساختمان اداری و درمان تامین اجتماعی در نقاط مختلف در امتداد تسهیل بخشی به امورات مردم در دستور کار قرار دارد.

مرتضوی با تأکید بر تقویت زیرساخت های درمان تامین اجتماعی بیان کرد: درمانگاه های تامین در گیلان تقویت می شوند.
غرب گیلان بیمارستان تامین اجتماعی می خواهد
«اسدالله عباسی» استاندار گیلان هم در این جلسه اظهار داشت: فعال سازی واحدهای تولیدی زیرمجموعه شستا در گیلان در اولویت قرار دارد.
وی با اشاره به فعالیت شرکت های چوکا، کفش گنجه و رشت الکتریک در گذشته اضافه کرد: فعال سازی این مجموعه های تولیدی در گیلان بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
استاندار گیلان با اشاره به اهمیت توجه به درمانگاه های تامین اجتماعی در این استان بیان کرد: تقویت درمانگاه های تامین اجتماعی و ارتقای کیفی و سطحی بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت در اولویت سازمان تامین اجتماعی قرار دارد.
عباسی با اشاره به چالش های درمانی در غرب گیلان افزود: ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در غرب گیلان از ضروریات است.
وی افزود: مقدمات ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در غرب گیلان فراهم گشته است و مجموعه استان گیلان در تحقق این امر همسو هستند.

1402/05/21
15:22:13
5.0 / 5
238
تگهای خبر: خدمات , فعالیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
علی جون - سرگرمی و طنز