علی جون
علی جون
شهردار قرچك:

بیشتر متکدیان قرچک از شهروندان خارجی هستند

بیشتر متکدیان قرچک از شهروندان خارجی هستند

علی جون: به گزارش علی جون، شهردار قرچک با اشاره به جمع آوری متکدیان از سطح شهر اظهار داشت: بیشتر متکدیان قرچک از شهروندان خارجی هستند.



به گزارش علی جون به نقل از مهر، محسن خرمی شریف عصر شنبه در جمع خبرنگاران از جمع آوری ۲۰ نفر در قالب طرح جمع آوری متکدی از سطح شهر قرچک آگاهی داد و اظهار داشت: بیشتر این افراد را آقایان تشکیل داده و از شهروندان خارجی هستند.
خرمی شریف با اعلان اینکه این طرح در قالب گشت اجتماعی و با همکاری بهزیستی و نیروی انتظامی به اجرا در آمد، اظهار داشت: گشت اجتماعی بصورت هفتگی در سطح شهر فعال شد تا متکدیان و افرادی که بی سرپناه هستند را جمع آوری کرده و تحویل خانواده ها و مراکز نگهداری کند.
وی با اشاره به ساماندهی متکدیان، اضافه کرد: در این طرح که بامداد امروز به اجرا درآمد ۲۰ نفر از متکدیان که تعدادی از آنها کودک بودند، جمع آوری و به خانواده هایشان تحویل داده شدند و افرادی که بی بضاعت بودند توسط اداره بهزیستی و کمیته امداد تحت پوشش قرار می گیرند.
شهردار قرچک اشاره کرد: متکدیانی که از شهرهای دیگر آمده بودند با تعهد به این که دیگر به قرچک بازنگردند به شهر خود انتقال داده شدند. خرمی شریف اظهار داشت: با اهمیت ترین وظیفه این گشت اجتماعی پایش معضلات اجتماعی خصوصاً تکدی گری است که توسط شهرداری، نیروی انتظامی و اداره بهزیستی به وضعیت زندگی، محل زندگی اینگونه افراد را بررسی می کنند.
وی اضافه کرد: امسال نیز جمع آوری متکدیان بیش از سال قبل دنبال خواهد شد و بنای ما بر این است که امسال تمام متکدیان سطح شهر جمع آوری و ساماندهی شوند.


منبع:

1402/08/22
08:49:40
5.0 / 5
233
تگهای خبر: خانواده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
علی جون - سرگرمی و طنز