علی جون
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مطرح كرد؛

تداوم و ارتقاء خدمات كارگزاری ها همزمان با تحول دیجیتال و طرح ۳۰۷

تداوم و ارتقاء خدمات كارگزاری ها همزمان با تحول دیجیتال و طرح ۳۰۷

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: تحول دیجیتال و طرح ۳۰۷۰ سازمان تأمین اجتماعی تعارضی با تداوم و ارتقاء خدمات كارگزاری ها ندارد.


به گزارش علی جون به نقل از مهر، مصطفی سالاری در جلسه ای با اعضای هیأت مدیره انجمن کارگزاری های رسمی تأمین اجتماعی اظهار داشت: مبحث مهمی که باید مورد توجه کارگزاری ها قرار گیرد این است که غیرحضوری شدن خدمات تأمین اجتماعی به مفهوم عرضه نشدن آن خدمات به صورت حضوری است و کارگزاری ها هم همچون شعب تأمین اجتماعی بایستی رجوع کنندگان را جهت استفاده از خدمات غیرحضوری توجیه و راهنمایی کنند. سالاری عرضه همزمان حضوری و غیرحضوری خدمات را باعث لطمه وارد شدن به برنامه غیرحضوری شدن خدمات ارزیابی کرد و اظهار داشت: به مرور خدمات جدیدی به کارگزاری ها محول می شود و امیدواریم بتوانیم در آینده و با برنامه ریزی مناسب به جایی برسیم که مراجعات حضوری مردم به تأمین اجتماعی به صورت حداقلی باشد و مراجعات اندک مردمی هم به دفاتر کارگزاری ها صورت گیرد و شعب تأمین اجتماعی وظایف نظارت و پشتیبانی را برعهده بگیرند. وی افزایش اختیارات و دسترسی کارگزاری ها به سامانه اتوماسیون سازمان تأمین اجتماعی را از مطالبات مورد تأیید این دفاتر برشمرد و اظهار داشت: با عنایت به ارتقا نرم افزاری و سخت افزاری سامانه های سازمان تأمین اجتماعی امکان ایجاد دسترسی مناسب به کارگزاری ها فراهم شده و این کار بزودی انجام می شود. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر ضرورت حمایت این سازمان از دفاتر کارگزاری تابعه تاکید کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی و انتشار کرونا شاهد کاهش نسبی مراجعات و به دنبال آن کاهش درآمد کارگزاری ها هستیم و کارگزاری ها هم همانند سایر مجموعه های تابعه سازمان مورد حمایت قرار می گیرند. مهرداد قریب معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی هم در این نشست اظهار داشت: کارگزاری ها به منظور رضایت و تکریم جامعه تحت پوشش این سازمان بوجود آمده اند و بابت تلاش و زحمات ۵۰۰۰ نفر از کارکنان کارگزاری ها تشکر می نماییم. وی ادامه داد: هم اکنون اولویت اصلی سازمان تأمین اجتماعی غیرحضوری شدن خدمات است و این مورد نه یک انتخاب بلکه اجبار و تعهد قانونی و بدون بازگشت سازمان است. قریب اظهار داشت: از واگذاری خدمات جدید توأم با نظارت و ارزیابی بیشتر کارگزاری های استقبال می نماییم و اولویت اصلی ما ارتقا خدمات به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی است. سعید حسینی، سرپرست دبیرخانه امور بیمه ای کارگزاری های رسمی سازمان تأمین اجتماعی هم در این نشست اظهار داشت: بازبینی در تعاملات کارگزاری ها با سازمان تأمین اجتماعی و واگذاری خدمات جدید به این دفاتر در دست بررسی می باشد. وی ادامه داد: از کارگزاری های انتظار داریم که تمامی خدمات قابل عرضه که توسط شعب ابلاغ می شود را انجام دهند.

1399/09/06
16:23:44
5.0 / 5
834
تگهای خبر: برنامه , خدمات , نرم افزار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳