علی جون
سازمان تامین اجتماعی هشدار داد؛

درخواست وجه از بیمه شدگان برای عرضه خدمات كلاهبرداری است

درخواست وجه از بیمه شدگان برای عرضه خدمات كلاهبرداری است

به گزارش علی جون سازمان تامین اجتماعی اعلام نمود: هرگونه تماس با بیمه شدگان و درخواست وجه برای ارائه خدمات کلاهبرداری است.


به گزارش علی جون به نقل از مهر، سازمان تأمین اجتماعی با بیان اجرایی شدن حذف دفترچه های کاغذی درمان، نسبت به سو استفاده کلاهبرداری با تماس تلفنی برای کارت هوشمند بیمه اخطار داد و اعلام نمود: بیمه شدگان تأمین اجتماعی هوشیار باشند نسبت به تماسهای تلفنی افراد سودجو برای صدور کارت هوشمند اعتماد نکنند. بر مبنای اطلاعیه این سازمان، هر نوع تماس تلفنی یا رجوع حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت هایی با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان و تقاضای وجه برای عرضه هر نوع خدمتی قطعا کلاهبرداری است و هیچگاه از جانب این سازمان صورت نمی گیرد. عده ای سودجو در تماسهای تلفنی با بیمه شدگان و مستمری بگیران گرامی سازمان تأمین اجتماعی در چارچوب شرکتهای درمانی برای عرضه کارت هوشمند سلامت و نظایر آن خواستار دریافت وجه و یا اعمال تخفیفات ویژه خدمات درمانی می شوند. سازمان تأمین اجتماعی تاکید می کند: این شرکت ها به هیچ وجه مورد تایید این سازمان نیستند و بیمه شدگان فریب سو استفاده کنندگان را نخورند. همینطور سازمان تأمین اجتماعی از بیمه شدگان و بازنشستگان برای پروژه هایی مانند اجرای نسخ الکترونیک و یا حذف دفترچه های کاغذی هیچ هزینه ای دریافت نمی کند و هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص از راه رسانه های جمعی به اطلاع عموم می رسد. بر این اساس، سفارش اکید می شود: بیمه شدگان و بازنشستگان اخبار این سازمان را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ۱۴۲۰ و یا نشریات سازمانی، رسانه ها و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.


منبع:

1399/10/07
12:17:02
5.0 / 5
531
تگهای خبر: برنامه , خدمات , رسانه , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳