ایجاد دفتر اطلاعات رفاه ایرانی ها در وزارت رفاه
به گزارش علی جون رئیس مرکز اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد دفتر اطلاعات رفاه ایرانی ها ذیل معاونت رفاه اجتماعی این وزارت خانه اطلاع داد.
به گزارش علی جون به نقل از مهر، سید جواد رضوی اظهار داشت: در جهت تکالیف در خصوص ایجاد نظام متمرکز تأمین اجتماعی و تأکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص پایدار ماندن فعالیتهای در رابطه با پایگاه ملی رفاه ایرانی ها و بروز رسانی ها در ساختار رسمی وزارت خانه و در انطباق با بند م ماده ۱۶ قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی، با پیشنهاد مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و تأیید امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور، «دفتر اطلاعات رفاه ایرانیان» ذیل معاونت رفاه اجتماعی به وجود آمد. وی ادامه داد: تقویت پایگاه ملی اطلاعات رفاه ایرانیان، تشریک مساعی با دستگاههای ذیربط برای تبادل اطلاعات آنلاین برای ارتقا کمی و کیفی پایگاه ملی اطلاعات رفاه ایرانیان، انسجام، یکپارچگی و تسهیل در خدمات رسانی به متقاضیان در جهت پنجره واحد خدمات، ارزیابی خدمات رفاهی» با استفاده از پایگاه ملی اطلاعات با ایرانی ها از مهم ترین وظایف دفتر اطلاعات رفاه ایرانی ها است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون