علی جون
علی جون
تهیه كننده فصل جدید سریال عنوان كرد

كاش روزگار جوانی را در دوران كرونا كلید نمی زدیم

كاش روزگار جوانی را در دوران كرونا كلید نمی زدیم

تهیه کننده فصل جدید سریال «روزگار جوانی» می گوید که بهتر بود در دوران کرونا آغاز به کار نمی کردند؛ چونکه مدام مجبورند پس از چند روز کار، پروژه را تعطیل کنند.


تولید فصل سوم مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» در شبکه پنج سیما از بهمن ماه ۹۹ شروع شده است.
این سریال در ۳۰ قسمت به کارگردانی اصغر توسلی ایجاد می شود و بازیگرانی چون بیوک میرزایی، رسول نجفیان، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی در آن ایفای نقش می کنند.
سپهر محمدی ـ تهیه کننده فصل جدید «روزگار جوانی» ـ در گفت وگویی با ایسنا درباره زمان شروع و اختتام کار تصویربرداری این سریال اظهار داشت: حدود سه ماه است که سریال «روزگار جوانی» کلید خورده است و تصویربرداری تا آخر تیر ماه ۱۴۰۰ به طول می انجامد.
این تهیه کننده درباره تاثیر کرونا بر روند ساخت سریال «روزگار جوانی» عنوان کرد: کرونا پدرمان را درآورده است. چند روز کار می نماییم و بعد، چند روز را تعطیل می نماییم. یکی عطسه می کند همه نگران می شویم. دیوانه شده ایم؛ نباید در این ایام تصویربرداری را شروع می کردیم.
او اضافه کرد: مدتی پیش کار ۱۰ روز تعطیل شد، اما باردیگر شروع کردیم. احتمال می دهم اگر شرایط به همین منوال باشد باز مجبور شویم چند روزی تعطیل نماییم.
محمدی در آخر در پاسخ به این پرسش که کدام یکی از بازیگران فصل های قبل در این فصل حضور دارند؟ اظهار داشت: فقط دو ـ سه نفر از بازیگران فصل های قبل در این فصل هستند. آقای بیوک میرزایی هستند که باردیگر خانه شان را به پنج دانشجوی جدید اجاره می دهند. همین طور از نوستالژیک های سریال، ماشین فولکس ایشان است!
روزگار جوانی ۳

1400/02/13
19:11:44
5.0 / 5
529
تگهای خبر: تلویزیون , تهیه كننده , سریال , شبكه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
علی جون - سرگرمی و طنز