علی جون
سالاری عنوان كرد؛

انتخاب مدیران باید بر طبق شایستگی و بدون تبعیض باشد

انتخاب مدیران باید بر طبق شایستگی و بدون تبعیض باشد

علی جون: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر انتخاب مدیران این سازمان بر طبق شایستگی و بدون تبعیض تاکید نمود.


به گزارش علی جون به نقل از مهر، مصطفی سالاری در سلسله نشست های رؤیای تامین اجتماعی فراگیر با موضوع شایسته گزینی و شایسته سالاری در تامین اجتماعی (طرح مدیران آینده) که امروز انجام شد اظهار داشت: در هر سازمانی شایسته سالاری و شایسته گزینی برای تصدی مسئولیت و ارتقا کارکنان اهمیت دارد و سازمان های مختلف راه های مختلف علمی را در این خصوص انتخاب می کنند. وی ادامه داد: ما نیز در بحث ورود نیروهای جدید به سازمان تامین اجتماعی و همین طور انتصاب مدیران دو نوع جذب نیرو داریم یکی پیمانی و دیگری قراردادی. وی اشاره کرد: در گذشته در بحث ارتقا مدیران اینگونه بود که هر مدیر چند نفر را انتخاب می کرد ولی روشی که در طرح مدیران آینده اجرا کردیم متفاوت بود بطوریکه همکاران در پروسه انتخاب بوسیله آزمون انتخاب می شدند و محتوای آزمون نیز مسائل در رابطه با تامین اجتماعی بود. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: آزمون اول در شهریور ۹۸ انجام شد و باتوجه به تمایل مجدد برگزاری آزمون از سویی نیروها و مدیران سازمان، مجدداً آزمونی برگزار کردیم و نتایج دو آزمون، پروسه انتخاب مدیران سازمان را فراهم نمود. سالاری اشاره کرد: همکارانی که متوسل به عوامل برون سازمانی نمی شدند در این پروسه خیلی خوب جذب شدند و در نتیجه امروز معتقدیم انتخاب مدیران باید برمبنای شایسته سالاری بدون تبعیض و توسعه صورت گیرد و اگر این اقدام استمرار پیدا کند نتایج بهتری حاصل خواهد شد. مصطفی سالاری در آخر نشست اظهار داشت: چهار مرحله از پنج مرحله استقرار نظام الکترونیک را طی کردیم و از اسفندماه دیگر دفترچه چاپ نمی نماییم. پیشرفت کار خوب بوده است و یک گام باقی مانده تا اعلام نماییم دیگر کاغذ نمی پذیریم که بزودی و احیانا ظرف یک ماه آتی بتوانیم این مساله را اعلام نماییم. وی با اشاره به این که همکاری بخش خصوصی خوب بوده و مطب ها و داروخانه به سامانه متصل هستند اظهار داشت: اگر برخی بیمارستان های دولتی هم کار را تکمیل کنند اعلام نماییم دیگر کاغذ نمی پذیریم. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اعلان اینکه ۳۰ خدمت را در قالب طرح ۳۰۷۰ غیرحضوری کردیم اظهار داشت: باتوجه به افزایش خدمات غیر حضوری میتوان گفت طرح ۴۰۸۰ است که ۴۰ خدمت، ۸۰ درصد مراجعات را منتفی می کند.


منبع:

1400/03/11
22:47:47
5.0 / 5
222
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱