علی جون
علی جون
رئیس جمعیت هلال احمر مطرح كرد؛

تحریم ها مانع اقدامات بشردوستانه هلال احمر ایران

تحریم ها مانع اقدامات بشردوستانه هلال احمر ایران

مشهد ـ رئیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: فشار تحریم ها مانعی در راه اقدامات بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است.



به گزارش علی جون به نقل از مهر، پیرحسین کولیوند قبل از ظهر چهارشنبه در همایش طرح ملی یاس در مشهد، ضمن اشاره به مشکلات به وجود آمده برای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به واسطه تحریم ها، اظهار نمود: متأسفانه این جمعیت تحت فشار تحریم ها قرار گرفت و مانعی در راه اجرای اقدامات بشردوستانه این نهاد بوجود آمد.
وی با بیان اینکه طبق اعتقاد رهبر انقلاب، جوانان می توانند تحریم ها را بی اثر کنند، افزود: در واقع طرح «یاران صدمه ستیز»، اقدامی جهادی و در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.
رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه رسیدگی به مباحث فرهنگی و توجه به جوانان از اولویت های جمعیت هلال احمر است، تصریح کرد: جوانان را در برهه های مختلف نماد ایستادگی و مقاومت هستند که باید حضور این نمادهای مقاومت در عرصه های مختلف اجتماعی را تقویت کرد.
وی ضمن اشاره به نگاه فرصت محور دولت سیزدهم به جوانان، متذکر شد: روحیه جهادی دولت سیزدهم راه گشاست و ما هم در این راه باید مسئولیت پذیر و امیدوار باشیم.

1400/09/12
11:21:04
5.0 / 5
559
تگهای خبر: اثر , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
علی جون - سرگرمی و طنز