علی جون
علی جون
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

هیچ منعی برای امر زیارت وجود ندارد

هیچ منعی برای امر زیارت وجود ندارد

علی جون: مشهد ـ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت:   هیچ منعی برای امر زیارت وجود ندارد اما رعایت پروتکلهای بهداشتی و تذکرات برای زدن ماسک در حرم رضوی باید فعال تر شود.



به گزارش علی جون به نقل از مهر، هادی طباطبایی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضمن اشاره به برگزاری جشن های نیمه شعبان و نزدیک شدن ایام پایانی سال اشاره کرد: با پیش بینی حجم حضور ۱۰ میلیونی زوار، نیازمند رعایت بیش از پیش پروتکلهای بهداشتی در میان اصناف هستیم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: از یک هفته دیگر بازرسی ها با جدیت شروع می شود و در این بین اصناف و هتل هایی که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنند، تعطیل خواهند شد.
وی اظهار داشت: کسانی که کارشان خدمات دهی به مردم است بطور قطع باید دز سوم واکسن کرونا را زده باشند و مطابق تاکید رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا لازم است رسانه ها بر لزوم اقناع سازی افکار عمومی اتفاق نظر داشته باشند.
طباطبایی با اشاره به اینکه برگزاری تجمعات منعی نخواهد داشت، اضافه کرد: با این وجود رعایت پروتکلهای بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و در بعضی شرایط زدن سه دز واکسن برای حضور در تجمعات ضروری می باشد.


منبع:

1400/12/16
09:29:21
5.0 / 5
451
تگهای خبر: خدمات , رسانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب سایت علی جون
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
علی جون - سرگرمی و طنز